Dag 3 - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Barry & Jessica - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Barry & Jessica - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: Barry

Blijf op de hoogte en volg Barry & Jessica

13 Januari 2013 | Ierland, Dublin

De dag begon hetzelfde met jessica wakker maken, eten en slappe koffie. Dit keer de koffie nog aangevuld met instant koffie poeder. Buiten liepen we later nog lekker in het zonnetje en onderweg naar een park hebben we (Suzanne alweer...) weer een geocache gevonden.

Het park was vooral druk met eenden en meeuwen. Verder lekker rond gelopen en de eerste bloemetjes en knoppen werden al zichtbaar. Na een heel kort stukje door de winkelstraat zijn we B een Starbucks koffie gaan drinken. Eindelijk een lekkere koffie!

Helaas was het weer toch omgeslagen. Het miezerde toewe buiten kwamen. Toch nog te voet naar de St. Patricks Kathedraal en deze even van binnen bekeken. Hierna richting de christchurch en een lunchplekje gezocht.

Inmiddels zit ik dit te typen op het vliegveld van Dublin en is het einde van het weekendje in zicht. Het waren leuke dagen in ieder geval. Ik heb me goed vermaakt en ik ga er vanuit dat dit voor de rest ook op gaat. Over een uurtje vertrekt het vliegtuig...

Tot een volgende trip!

Groetjes namens Stijn, Suzanne en Jessica,

Barry

• 13 Januari 2013 - 18:38

Pa En Liesbeth:

We hebben jullie verslagen gelezen en hebben van het mooie Dublin meegenoten. Ook ik heb een slap bakkie koffie gedronken. En direct daarna een over heerlijke Irish koffie.
    Wij hopen dat jullie hebben genoten en we spreken elkaar weer snel.
    Pa.