Klaar voor vertrek? - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Barry & Jessica - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek? - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Barry & Jessica - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek?

Door: Barry

Blijf op de hoogte en volg Barry & Jessica

24 April 2014 | Nederland, ettenleur

Over twee dagen verruil ik de Nederlandse lente voor een Afrikaans avontuur. Samen met een stel klimmers van Mountain Network vertrekken wij naar de Atlas voor de beklimming van de Toubkal.

Het plan is als volgt; zaterdag komen wij laat aan in Marrakech waarbij we de zondag aan onszelf hebben. Maandag vertrekken we met de bus naar Asni waar onze tocht zal starten. Samen met de ezels trekken we de bergen in naar Tiziane, alwaar onze eerste overnachting in een berberdorpje ons wacht. Dinsdag gaan we verder naar Azib 'n Tizgui en de volgende dag trekken we door naar Tamsoult. Op donderdag lopen we door naar de berghut en kunnen we ons voorbereiden op de topdag. Vrijdag gaan de stijgijzers onder de schoenen en gaan we op naar de top. We dalen weer af naar de berghut. Op zaterdag dalen we weer verder af naar Imlil en we sluiten de tocht af in Marrakech. De dagen erna moeten we nog invulling geven en op dinsdag vliegen we weer terug naar Nederland.

Ik heb er in ieder geval ontzettend veel zin in en ben enorm benieuwd naar de geheel andere wereld die we gaan ervaren. Het internet zal niet altijd beschikbaar zijn, dus ik kan jullie niet doorlopend op de hoogte houden van de ervaringen. ;-)

Tot horens!
Barry

PS: Jessica heeft er voor gekozen niet mee te gaan en is te vinden op het strand van Mallorca :-)

• 25 April 2014 - 07:20

Corry:

Spannend!!! Maar meer nog: GENIET ER VAN!!!

• 25 April 2014 - 21:26

Liesbeth Merkx:

Hoi Barry, nogmaals heel veel succes en geniet ervan! Groetjes, Liesbeth

• 26 April 2014 - 16:34

Corné:

Klinkt heel spannend heel veel plezier