Dag 3 van de trektocht - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Barry & Jessica - WaarBenJij.nu Dag 3 van de trektocht - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Barry & Jessica - WaarBenJij.nu

Dag 3 van de trektocht

Door: Barry

Blijf op de hoogte en volg Barry & Jessica

30 April 2014 | Marokko, Marrakesh

Dat is nieuw voor mij. Gewekt worden door het ochtendgebed welke vervelend schel en hard uit de speaker galmt. Alsof we er recht onder lagen.

Na een prima ontbijt (dit keer met gebakken ei), gingen de rugzakken weer om voor de volgende tocht. We zijn vroeg vertrokken om veel meters te kunnen maken, voordat de zon achter de berg vandaan zou komen. We zijn het dorpje uitgelopen door de groene bossen en dit werd al weer snel zand en steen. Na een paar uurtjes klimmen stonden we op het hoogste punt van de dag. Het was ondertussen al weer aardig heet, maar de wind bracht verkoeling. Met uitzicht op de besneeuwde toppen zijn we weer afgedaald naar 1900 meter. Morgen staat er een lange en zware dag op het programma naar de Refuge (berghut) op 3200 meter aan de voet van ons doel van deze week; de Toubkal.

The facts of today:
Hoogtemeters: +1100 en -1100 meter