Dag 4 van de trektocht - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Barry & Jessica - WaarBenJij.nu Dag 4 van de trektocht - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Barry & Jessica - WaarBenJij.nu

Dag 4 van de trektocht

Door: Barry

Blijf op de hoogte en volg Barry & Jessica

01 Mei 2014 | Marokko, Marrakesh

Dag 4

De vierde dag begint als alle anderen; buiten wakker worden omdat je nachtrust door het ochtendgebed wordt verstoord. Ontbijt is vroeg vandaag want vandaag gaan we om 07.00 uur lopen. We krijgen een lange dag voor de boeg.

Nog een halve dag zou het heerlijk rustig blijven en later zouden we aansluiting zoeken op het toeristische deel. De afgelopen dagen hebben we slechts een handvol toeristen gezien. Heerlijk.

De wederom prachtige uitzichten zorgen er in ieder geval voor dat we de toeristen om ons heen vergeten en gestaag verdwijnen de meters onder onze schoenen. Na een lange maar pittige tocht zijn we komen we aan bij de Refuge. Wat een drukte hier. Pffff... We zitten op een kamer met 24 bedden. Benieuwd wat het weer gaat doen, want buiten slapen klinkt weer erg aantrekkelijk. We verblijven hier nu twee nachten. En morgen op naar de top!

De resultaten van vandaag:

Hoogtemeters: +1750 -750 meter