Dag 3 - Rustdag - Reisverslag uit Biberwier, Oostenrijk van Barry & Jessica - WaarBenJij.nu Dag 3 - Rustdag - Reisverslag uit Biberwier, Oostenrijk van Barry & Jessica - WaarBenJij.nu

Dag 3 - Rustdag

Door: Barry

Blijf op de hoogte en volg Barry & Jessica

17 Juni 2013 | Oostenrijk, Biberwier

Vanwege de wellicht iets te fanatieke warming up gisteren, hebben we er voor gekozen vandaag wat rustiger aan te doen. Het was ook al 10.00u geweest voor Jessica uit bed kwam. Op ons gemak hebben we ontbeten. Wel lekker buiten in het zonnetje en wat werd het warm. Pfff... Jessica is uiteindelijk zelfs naar binnen gegaan, omdat ik het enige schaduwplekje op het balkon nog had. :)

Later nog een boodschapje gedaan en thank goodness daar was de Philiadelphia Milka! Later nog geluncht, waarna we uiteindelijk toch de hitte zijn gaan opzoeken. Binnen zitten is ook zo maar wat he. ;-) De temperatuur zat inmiddels al op de 30 graden.

We zijn een klein uurtje gaan wandelen op de berg (en o wat was dat windje fijn) om daarna even op het terras neer te strijken met een halve liter Apfel gespritzt (volgens mij gewoon Spa Appel voor Nederlanders).

De afdaling hebben we niet lopend gedaan en niet per kabelbaan, nee we hebben we gebruik gemaakt van de Monster Rollers. Als echte offroad piraten stonden we al snel weer beneden. Blijft toch erg leuk om te doen. En toen werd de tweede teleurstelling omgezet in blijdschap; er stonden warempel koeien met koeiebellen... :) Ondertussen was de temperatuur gestegen tot boven de 30 graden...

Inmiddels zitten we weer op het balkon aan het bier en Milka ijs. Vanavond rustig aan doen en op tijd naar bed. Morgen wordt namelijk een heel andere dag.........................

• 18 Juni 2013 - 08:06

Corry:

Ziet er stoer uit, Jessica!

• 18 Juni 2013 - 17:56

Pa:

Ach stakkers,
    Hier in Nederland is het 36 graden en ik moet met stropdas mijn werk gaan doen.
    Super toch, de winter heeft lang genoeg geduurd,
    Gewoon genieten. Suc6
    Pa