Dag 7 - Letzte Tag - Reisverslag uit Nassereith, Oostenrijk van Barry & Jessica - WaarBenJij.nu Dag 7 - Letzte Tag - Reisverslag uit Nassereith, Oostenrijk van Barry & Jessica - WaarBenJij.nu

Dag 7 - Letzte Tag

Door: Barry

Blijf op de hoogte en volg Barry & Jessica

21 Juni 2013 | Oostenrijk, Nassereith

De dag begon grijs en zelfs fris (18 graden), maar toch nog de spullen gepakt voor een laatste tochtje. Truien in de rugzak, jas aan en op naar de bergsportwinkel waar berggids Herbert ons al op stond te wachten. Samen met een Duits stel zouden we een "gemutliche wanderung" maken met weinig hoogtemeter (400 totaal) en 12km over goed begaanbare paden. Gedurende de wandeling heeft hij honderduit gepraat over van alles en nog wat (over oude Romeinse karresporen, hoe je frisdrank maakt met bepaalde bloemetjes en het overlijden binnen 14 dagen na het het eten van bepaalde wortels,etc). Een leuke gezellige tocht en onderweg nog verse aardbeitjes kunnen plukken en eten. Na goed een uurtje of 4 (er is nog geen druppel regen gevallen en het was inmiddels weer lekker warm in het zonnetje) zijn we neergestreken op een terras voor de lunch en een groot glas Radler. Na de lunch zijn we op gehaald door een collega van Herbert om ons weer terug te brengen naar 'huis'.

Later die middag hebben we nog een speeluurtje gehad met de 'dreirad' en de rodelbaan. Leuk leuk leuk :)

Ondertussen nog de laatste boodschapjes voor thuis gedaan en de buitenspiegel van de auto vastgelijmd en dan is het straks opruimen en morgen weer naar huis. :(

Aan alle leuke dingen komt een einde en ook aan alle niet-leuke dingen (zoals dit blog) komt ook een eind. Dit is dus voorlopig weer de laatste. We hebben een prachtige maar vooral HETE week gehad en volop leuke dingen kunnen doen. We hebben ook al weer plannen gemaakt voor de volgende keer dat we hier terug zijn (Lehner wasserfall klettersteig of beklimming van de Sonnespitze).

Dat was het lieve kindertjes, oogjes dicht en snaveltje toe. Waarschijnlijk zijn we er pas in september weer, maar dan vanuit de Dolomieten.

Ciao!

• 22 Juni 2013 - 08:25

Corry:

Heb jullie met plezier gevolgd. Wens jullie nu een veilige reis naar huis.
    Liefs, Corry