Aankomst Marrakech - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Barry & Jessica - WaarBenJij.nu Aankomst Marrakech - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Barry & Jessica - WaarBenJij.nu

Aankomst Marrakech

Blijf op de hoogte en volg Barry & Jessica

27 April 2014 | Marokko, Marrakesh

Nou het koste wat moeite, maar uiteindelijk hebben we onze eerste dag in Marrakech er op zitten. Volgens planning waren we ruim op tijd op het vliegveld van Eindhoven, maar helaas was de planning niet aan onze zijde. De vertragingen stapelden zich op tot ruim anderhalf uur tot de boodschap kwam dat de vlucht geannuleerd is. Na 21.15u zouden de bussen ons ophalen om ons naar het vliegveld van Koln te brengen. Om een lang verhaal kort te maken; om 06.30 lokale tijd (07.30 Nederlandse tijd) waren we in ons hotelletje.

Eventjes gestrekt gelegen met de oogjes dicht en een paar uurtjes later gingen we de stad in. De temperatuur is aardig opgelopen tot boven de 30 graden. De tijd hebben we doorgebracht met een bezoek aan de Soukh en relaxen op de terrassen. Zo ook nu weer.

De tassen zijn grotendeels gepakt en morgen gaan we op pad. Er is bevestigd dat er geen wifi is, dus...

Tot zondag!!

Groetjes, Barry (en Karenza, Jasper, Elizabeth, Albert en Freek)