Dag 1 - aankomst - Reisverslag uit Lermoos, Oostenrijk van Barry & Jessica - WaarBenJij.nu Dag 1 - aankomst - Reisverslag uit Lermoos, Oostenrijk van Barry & Jessica - WaarBenJij.nu

Dag 1 - aankomst

Door: Barry

Blijf op de hoogte en volg Barry & Jessica

15 Juni 2013 | Oostenrijk, Lermoos

Omdat moeders graag op de hoogte wilde blijven, ditmaal een blog van ons vanuit Oostenrijk...

Sommige dingen beginnen routine te worden. De wekker om 05.00u, het inpakken en de reis er naar toe. Voor de zoveelste keer (Jessica denkt de 8e keer) gaan we weer naar Paul en Martina van Apart Marienberg in Lermoos.

Na een redelijk vlotte rit en 8u15 later waren we in Lermoos. Inmidels stond de autoradio weer op Radio Tirol en Jessica weer dolgelukkig; de koeiebellen waren ook nu weer aanwezig. Ook het weer was erg goed met ruim 20 graden. Verder weer heerlijke routine. We worden weer hartelijk welkom geheten door Paul en Martina en ze bevestigen al snel dat we weten hoe het werkt en dat er geen veranderingen zijn en overhandigen ons "onze" sleutel van "ons" gebruikelijke appartement. Fijn! :-)

Ook nu weer even snelweg boodschapjes doen. Altijd makkelijk dat we de weg kennen en even langs Bergsport Total in Ehrwald. Helaas niemand aanwezig... Nog een teleurstelling; nergens meer Philadelphia Milka te vinden... :-((

Vanavond lekker in het appartement gegeten. Pasta met rumpsteak gemaat door Jessica. Ondertussen was het weer omgeslagen en kwam het met bakken uit de lucht. Zolang we maar binnen zitten...

En daarmee kwam de dag al redelijk vroeg voor ons ten einde en kropen we onder de wol...