Dag 9 - Terug naar Nederland - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Barry & Jessica - WaarBenJij.nu Dag 9 - Terug naar Nederland - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Barry & Jessica - WaarBenJij.nu

Dag 9 - Terug naar Nederland

Door: Barry en Jessica

Blijf op de hoogte en volg Barry & Jessica

06 Juni 2011 | Griekenland, Athene

Tijd om op te staan! Onze laatste uurtjes in Griekenland zijn aangebroken. Nadat we gepakt klaar stonden het hotel te verlaten, wist de receptioniste ons nog te vertellen dat de metrolijn naar het vliegveld out of order is. Volgens onze reisbrochure zijn dergelijke gebeurtenissen een typische 'Greek way of life'.

Maar goed, na een kwartiertje stappen en sleuren met de koffers zijn we eindelijk aangekomen bij het busstation. Inmiddels was het nog geen 9.00u en al 25 graden....

Na een wilde busrit van bijna een uur zijn we veilig en wel op het vliegveld aangekomen. Inmiddels zit ik dit ook te typen voor de gate.

Hiermee komt aan onze vakantie een eind. We hebben een fantastische week gehad en veel van het land gezien en genoten. Iedere plek die we bezocht hebben had haar charme. De drukte en chaos van Athene, de rotsen van Meteora, de warme en dorre vlakten van Delphi en de beboste heuvels bij Olympia.

En dat brengt ons dan ook bij het einde van deze blog. wij vonden het leuk om jullie op de hoogte te houden en wij hopen dat jullie het leuk vonden om het te lezen!

Bedankt!
Groetjes Barry & Jessica

• 08 Juni 2011 - 15:42

Dennis:

Leuk verslag hoor!
    Krijg zelf weer zin in een vakantie.
    Tot snel!

groetjes Dennis