Dag 8 - Van Ancient Olympia naar Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Barry & Jessica - WaarBenJij.nu Dag 8 - Van Ancient Olympia naar Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Barry & Jessica - WaarBenJij.nu

Dag 8 - Van Ancient Olympia naar Athene

Door: Barry en Jessica

Blijf op de hoogte en volg Barry & Jessica

05 Juni 2011 | Griekenland, Athene

Toch fijn om 2 nachten achter elkaar goed te kunnen slapen. Heerlijk. De ochtend stond in het teken van ontbijten en spullen pakken en we gingen weer op weg naar Athene.

Ook dit keer de reis voorspoedig en al snel zat de temperatuur weer boven de 30 graden. Na een uurtje of 4 zaten we in Athene en uiteindelijk hebben we ook de auto kunnen dumpen in het centrum bij het verhuurbedrijf. De Slopel heeft zich best goed gehouden deze week. :)

Na het afgooien van onze spullen in het hotel,zijn we de stad weer ingegaan. Allereerst hebben we een bezoek gebracht aan het aloude Olympisch Stadium. Helaas lag de camera nog in het hotel, dus om jullie een indruk te geven heb ik een foto van het net gehaald. :D Na rond gelopen te hebben in de brandende zon zonder schaduw hebben we nog een bezoek gebracht aan het Acropolis Museum. Maar ook bij Jessica werd steeds meer duidelijk dat ze na een week ook wel museummoe is. ;) Tijd voor het terras waar we een heerlijke ijskoude pils op hebben. 8)

Op de weg terug richting het hotel nog wat souvenirs gescoord en dan gaat zo de laatste avond beginnen. Eerst nog lekker douchen, uit eten en vanavond nog even aan de bar hangen op het dakterras van het hotel.

Morgen vliegen we weer terug richting Nederland...