Dag 3 - Eten in Kastraki - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Barry & Jessica - WaarBenJij.nu Dag 3 - Eten in Kastraki - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Barry & Jessica - WaarBenJij.nu

Dag 3 - Eten in Kastraki

Door: Barry en Jessica

Blijf op de hoogte en volg Barry & Jessica

31 Mei 2011 | Griekenland, Athene

Eigenlijk lag het niet in de planning om nog een blog te plaatsen, maar onderstaande willen we graag met jullie delen.

We hebben dus een prachtig mooi hotel (doupiani house voor de google-liefhebbers), maar zonder restaurant. Dus wij volle goed moed op zoek naar een gezellige plek. Het is hier sowieso rustiger dan in Athene, dus veel terassen zijn momenteel ook leeg. Hebben we eindelijke een geschikte plek gevonden, blijkt dat ze geen cards accepteren, maar alleen cash. Helaas hadden we nog maar 35,55 euro cash bij ons. De dichtsbijzijnde pin automaat zou echter in het dal zijn, zo'n 2km verderop. Dus wij lopen.... Achteraf 3km volgens Google Maps. Meteen een vermoeiende wandeling zo vlak voor het eten, maar uiteindelijk zitten we ruim een uur later en bezweet maar met de cash aan tafel.

We hebben weer heerlijk gegeten en een fles lokale witte wijn open laten trekken. Uiteindelijk krijgen we de rekening; € 35,50

Zucht...

:D:D:D:D:D:D:D:D

• 31 Mei 2011 - 20:35

John:

Jij bent toch ook voor het geluk geboren hè! Als jij voor de tram kom wijkt hij uit. Liefs pa

• 01 Juni 2011 - 06:38

Marina:

Net even bijgelezen, volgens mij hebben jullie het prima naar je zin!
    Leuk geschreven ook allemaal, en mooie foto's :)
    Wij hebben hier een zonnig weekend voor de boeg, de vouwwagen staat al klaar om ingepakt te worden!
    Genietze nog verder!
    xx

• 01 Juni 2011 - 12:27

Judith:

Ach jah, wel lekker sportief bezig geweest...zij het achteraf onnodig :)